woensdag 18 december 2013

nieuwe aanwinsten

Iedereen allereerst hartelijk bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag.
Ik heb een hele fijne dag gehad. Helaas was het zeeeer vermoeiend omdat, ondanks mijn verzoek, er toch mensen overdag waren gekomen. Ik had gevraagd of iedereen 's avonds wilde komen zodat ik het dan overdag wat rustig zou hebben. Dit gezien mijn gezondheid.
Helaas had dus niet iedereen zich hieraan gehouden en ik ben hierdoor tussendoor een uurtje op bed moeten gaan liggen. Daarna wel een hele leuke avond gehad!
Ik heb mooie kadootjes gekregen waaronder een mooi bontvelletje dat mijn lieve buurvrouw al voor mij had gekocht toen we bij Seizoen & Stijl waren. Ik heb het onder het stukje op de salontafel gelegd. Vind 't zelf wel een mooie combi.
Verder heb ik de voorraad met kadootjes onder de boom vandaag ook weer aangevuld met een heerlijke plaid voor mijn man om 's avonds lekker onder te kruipen. Niet verklappen he, is nog een verrassing.
Wat een berg he? Maar ik moet er wel even bij zeggen dat wij geen Sinterklaas vieren..... En 't is voor onze vier kinderen en drie kleinkinderen.
Voor mij ligt er ook een pakje. Ik ben het zelf mee wezen kopen. Maar ik verklap 't nog niet.
Dat is voor een volgende post.
Tja, en toen liep ik dus door die winkel om die plaid te kopen en toen zag ik toch nog iets in de uitverkoophoek wat ik niet kon laten liggen. Een klein huisje voor mijn verzameling....
én..... een houten krukje! EINDELIJK !!
Ik was al zo lang op zoek en had er al zóveel voorbij zien komen op blogger....
Ik kon de verleiding ook hier niet van weerstaan.
Hier even een "kale" foto.
Na de kerst zal ie z'n plekje krijgen. Heerlijk mooie spulletjes op ze zetten maar ook praktisch al extra zitplekje....
Het is geen echt oudje maar één van teakhout. Mooi vergrijst.
Fijne avond allemaal !!
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd hoor en wat een prachtig bontje. Ik hou ervan! en je huisje ja dat zou ik ook niet kunnen hoor zo in de uitverkoop! Je stapel lijkt op die van ons met sinterklaas hahahaha elk jaar weer een groot feest Gezellig!
    Ik wens je hele fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n mooie verjaardag hebt gehad en lekker verwend bent.
    En het huisje is heel leuk evenals je mooie bankje. En ja, als het dan ook nog in de uitverkoop is, is het moeilijk om te laten liggen.
    Veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is een aardige stapel daar onder die boom, je man leest je blog niet? Anders weet ie meteen wat hij krijgt ;-) hihi
    Fijne dagen!!

    Liefs Monica

    Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanny wat leuk dat je een héél fijne en leuke verjaardag hebt gehad, héél gezellig met bezoek en
    kadootjes…ook al is alles niet volgens plan verlopen ! Wat leuk zeg al die kadootjes en straks open maken is nog veel leuker…haha… mooi huisje heb je gevonden voor je verzameling en dat krukje ik denk dat ik net hetzelfde heb….ook geen oud en ook omdat ik het al zoveel had langs zien komen en ik vond het enig kreeg ik een blaadje van LB onder de neus…met het krukje in de aanbieding, ben er direct ééntje gaan halen…stond in één van mijn vorige posten !
    fijne dag nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je verwend met je verjaardag, leuk hoor! Fijne dag nog.

    Liefs, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige spulletjes heb je gekregen en ook een krukje!! Ik kreeg er één voor moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag .
    Mooie boom en daar onder goed gevult zeg !
    En je hebt leuke cadeaus gekregen vooral het bontje !
    En het krukje zo leuk !
    Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cadeaus heb je gehad, en zo`n krukje ia altijd handig!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen