zaterdag 28 december 2013

Nieuw jaar in aantocht .... nieuw uiterlijk

Ja, jullie hebben het al gezien he. Ik heb het uiterlijk van mijn blog weer eens aangepakt.
Was nog steeds niet tevreden over die bruine kleur.
Nu dus naar het grijs overgestapt. Net zoals veel in mijn  interieur op dit moment.
Hopelijk binnenkort ook dit soort tinten op de wanden van de woonkamer.
Vandaag heeft mijn man heel hard in de keuken gewerkt. Het oude aanrechtblad werd vervangen door een L-vormig blad en ook werd de losse kookplaat vervangen voor een inbouwkookplaat. En natuurlijk ook een nieuwe kraan.
Aangezien de boel nog niet helemaal klaar is, moet nog gekit worden enzo, heb ik nog geen foto's voor jullie. Zodra het echt helemaal klaar is zal ik een voor en na foto plaatsen. Dat vind ik zelf altijd zo leuk, om te zien hoe het was en hoe het geworden is.
Verder eigenlijk niet zoveel te vertellen.
Hier gaan we rustig richting het einde van het jaar. Natuurlijk met de top 2000. De hele dag staat de radio aan, op mijn werk heb ik de top 2000 spelen via mijn telefoon en nu zit ik heerlijk met mijn koptelefoon op achter de laptop met een lekker wijntje. Ondertussen zit manlief uit te rusten van het harde werken met de televisie aan. Ieder zijn eigen ontspanning zullen we maar zeggen.
De kerstdagen zijn we rustig doorgekomen. Het kriebelt ook bij mij om de kerstspullen weer op te ruimen en weer naar het rustige normale leven over te gaan. Toch heb ik me nog ingehouden. Met oud en nieuw komen er vrienden van ons en dan is het wel zo gezellig als de kerstboom er nog staat. Maar ik denk dat 2 januari de dag is dat hier alles weer richting zolder verdwijnt.
Morgen nog een dagje met keukenkastjes opnieuw inrichten en verder niet zoveel.
Ik wens jullie nog een hele fijne avond en voor morgen een hele rustige zondag.

Groetjes,
Sanny
 

6 opmerkingen:

  1. Ik ben erg beneiuwd naar de metamorfose van de keuken...altijd spannend om te zien of het daadwerkelijk wordt zoals je het in gedachten had. De kerstboom mag van mij ook richting zolder, maar ik weet zeker dat de jongste dan gaat protesteren...ze vindt de lichtjes altijd zo gezellig, ondanks de kaarsjes die hier ook dagelijks branden. Dus we houden nog even vol, ook tot 1 januari.

    Nog een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik nog te zeggen dat de grijze kleur op je blog veel mooier is ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanny je blog is héél mooi in het grijs…ik zou graag van de mijne de foto veranderen in 3 of 4 foto's zoals van jouw, alleen ben ik er nog niet uit hoe ik dat moet doen, al geprobeerd maar het lukt niet …. :-( ene ik ben wat voorzichtig want heb al eens behoorlijk geknoeid…al mijn foto's van het blog….
    Ik zie echt uit naar de keukenplaatjes…zoals je zegt een voor en na is altijd leuk…. zie er ook al erg naar uit om alle kerstspullen op te bergen….hier en daar heb ik al iets van kerstdecoratie weggenomen….haha…
    Ik wens je nog een fijne zondag
    prettige eindejaarsfeesten
    Lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo in het grijs! ben ook erg benieuwd naar je keuken.
    Hier ga ik de kerstboom morgen het huis uit doen, de kleintjes vinden het nog wel erg gezellig met de lichtjes.

    Fijne jaarwisseling:-)

    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo je blog in grijze kleuren. Ik ben benieuwd naar je keuken..En de kerstboom die gaat morgen ook de deur uit.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sanny, ik weet niet of ik al iets over die korte pootjes heb gezegd, maar ik vind het héél
    grappig dat je er iets over zegt… mijn man zei net hetzelfde toen ik ermee thuis kwam…
    hij vond ze wel mooi …alleen jammer van hun korte pootjes zei hij grappend….
    maar ze zijn echt leuk om overal bij te plaatsen….veel kerstsfeer is vandaag al opgeborgen de boom blijft traditie getrouw tot na 1 januari…..vind het al weer héél gezellig weer veel "geschoven"…..
    héél fijn eindejaar
    spetterend 2014
    fijne avond en lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen