vrijdag 26 april 2013

Wat een contrast!!!

Jeetje mina zeg. Wat een contrast is het weer vandaag met dat van gisteren.
Gisteren was het hier 26 !!! graden. Héérlijk in de tuin gewerkt. Hempje aan, kuitbroek en teenslippers. Eindelijk een zomer-gevoel. Heerlijk een hoop dorre bladeren van de haagbeuk weggeharkt in de borders. Deze laten hun oude blad nu massaal vallen. Binnen enkele dagen zal deze zijn mooie rode kleur gaan krijgen.
Na het wegharken heb ik nog rondom de vijvertjes oude bloemstengels afgeknipt en ook uít de vijvertjes heb ik veel blad gevist.
Helaas zitten er vanaf enkele weken geen visjes meer in. Mijn buurvrouw heeft een reiger op de schutting zien zitten. Die heeft waarschijnlijk alle visjes verorbert.
Ik heb een heeeerlijke middag gehad.
Helaas vandaag een schril contrast. Regen, donker en maar 11 graden. Niet zo gezellig weer dus.
Ik heb mn vrije ochtend toen maar bij de kapper doorgebracht en smiddags m'n manden was weggewerkt die gisteren heel bewust had laten staan. hahaha.
Ondertussen zitten we nu na de denken om de indeling van de woonkamer te veranderen. Televisie en bank omwisselen om meer ruimte te creëren rondom de eettafel. We denken nog even....
Hier even wat gezellige fotootjes van mijn zomerbloempjes. Het begin is gemaakt. Nu moet de zon zorgen dat het nog mooier en groter wordt zodat ook die leklijke filterbak bij de vijver bedekt gaat worden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten