zondag 14 april 2013

20 graden!!

Gisteren even lekker in de tuin gewerkt. Ook de voortuin is nu bladvrij.
En ook de salontafel voor het terras is schoongeboend. Nu de stoelen en de eettafel nog.. Maar dat bewaar ik voor een andere keer.  Ik kan tenslotte niet meer alles in 1 keer achter elkaar, zoals ik eigenlijk wel zou willen.
Eigenlijk had ik voor vanmorgen  het plan om de motor weer n's van stal te halen.  Weer even voelen hoe het is.  Het zou tenslotte 20 graden worden. Maar omdat het bewolkt was en er een behoorlijke bries stond ben ik maar weer in de achtertuin aan de slag gegaan.
Ik heb weer wat blad uit een deel van de border gehaald en lichtjes geharkt. opgepast voor de plantjes met knoppen nog onder de grond. Wat knapt je tuin daar van op zeg! Vorige week al kalk en mest gestrooid omdat het toen af en toe regende.
Tuin is nu bijna aan kant op de borders rondom de vijvertjes na en natuurlijk de vijvertjes zelf.
Nu even lekker in m'n stoeltje in het zonnetje genieten want die zon is gelukkig doorgebroken en ik denk dat het toch wel 20 graden is.
Fijne zondag nog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten