donderdag 11 april 2013

Inspiratie

Vanmorgen weer zo'n heerlijk woonblog gelezen. 'T ging over kalkverf.
Nu hebben we dat zelf al buiten op een muurtje zitten en in de douche boven de tegeltjes, maar dat telt eigenlijk niet. Ik wil 't nu ook zo graag in mijn hele huis. Of krijtverf. Ik moet nog even uitvogelen wat ik het mooiste vind. Ik heb het beiden nog niet in "het echt" gezien dus kan nog niet echt een keuze maken.
Daarna zal ik mijn mannetje eens lief moeten aankijken, want zelf doen gaat helaas op dit moment niet. Maar híj heeft 't weer druk met z'n studie..... Zal dus nog wel een poosje gaan duren. Ach, wie weet, kunnen we plannen maken voor een keer in een schoolvakantie???
Eerst maar eens de zomer. Lekker naar buiten. Ik kan niet wachten...

 Voorbeeld Kalkverf
Voorbeeld Krijtverf
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook op een paar muren kalkverf, gewoon omdat het meteen sfeer in je interieur brengt. Krijtverf heeft eigenlijk geen ander effect op je muur dan gewone latex. Op meubels is krijtverf wel erg mooi. Leuke blog heb je, ga je volgen. Hoop natuurlijk dat je mijn blog ook eens opzoekt. Groetjes Alie (Huisje Weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi Sanny dank je voor je leuke reactie op mijn blog en natuurlijk kom ik ook even bij jou buurten ...deel je mening over kalkverf prachtig is hetttt ....deel nog wat met je dat minder leuk is fibromyalgie,weet hoe pijnlijk dit kan zijn en hoop samen met vele op beter weer .... jammer genoeg zie ik geen volgerslink en kan ik geen volger worden....wens je een fijne week toe lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen