zaterdag 13 april 2013

Grrrrrrrrrrrrr

Ik ben nu aan het vechten met Blogger. Probeer een button te installeren zodat men mij kan volgen. En volgens mij kan ik die dus niet vinden!!!!!!!!!
Oké, dan maar iets anders proberen. Dan maar een tabblad aanmaken met foto's van mijn huisje. Dat lukte wel maar nu publiceert dat k%^&# programma sommige foto's weer dwars en dat krijg ik dan weer niet hersteld....
Ik denk dat ik de laptop maar in de hoek gooi en lekker in de tuin ga frutten. Ga mijn terras onkruidvrij maken, vegen en dan de tuinmeubels neerzetten. Moet misschien ook eerst het terras nog afschrobben omdat de eikenhouten salontafel die we zomers altijd buiten hebben staan, door de regen zijn loog of beits laat lekken op het terras. Dit geeft dan weer van die vieze bruine vlekken.
Daarna dan waarschijnlijk nog de houten tuinmeubels afschrobben....
Ik zie wel. Het zonnetje schijnt nog niet maar ik ga gewoon lekker beginnen. Zal toch niet alles afkrijgen wat ik in m'n hoofd heb.
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten