maandag 8 april 2013

De zon schijnt!

Ja, ook ik heb een blog aangemaakt. Waarom? Geen flauw idee.
Ik volg momenteel een aantal blogs: vrienden op wereldreis, mensen die ik ken, en onbekenden met woonblogs. Aangezien ik graag met de computer knutsel én foto's maak dacht ik: waarom ik geen blog.
Heb ik iets te vertellen dan?  Ehhhhhhh, nou eigenlijk niet.
Ik wroet graag in de tuin en vind 't leuk om wat in huis te klussen en veranderen.
Ook maak ik graag foto's van "van alles en nog wat". Gewoon zonder fotocursus met m'n digitale fototoestelletje.
Verder rijdt ik graag op m'n motor en hou ik van vakantie en weekendjes weg.
Vandaag scheen het zonnetje weer zo lekker. Ik heb zin in de lente en de zomer!
We gaan zien of ik wat te vertellen heb....

Groetjes,
Sanny


Geen opmerkingen:

Een reactie posten