zaterdag 15 maart 2014

Dagje vrij

Ik ben een paar weken geleden ook op jacht geweest bij een kringloopwinkel zoals zovelen van ons vaker doen. Ik vond daar 2 houten potjes en een grote kandelaar. Die leken me wel geschikt om met de brander te bewerken en daarna evt met koffieprut.
Zo zag het er dus eerst uit.
En nadat ik het onder handen had genomen zo
Het kleine potje achteraan heb ik inmiddels ook nog met de brander bewerkt. Dat is nu ook donkerder.
Wat ik ermee moet? Géén idee. Maar ik vond t zo leuk!

Tja verder? Ben deze week weer behoorlijk met m'n gezondheid aan t sukkelen.
Maar daar zal ik jullie verder niet veel mee vermoeien.
Mijn mannetje heeft inmiddels de kamer voor de helft geschilderd met de muurverf van Painting The Past, kleur putty. Ik ben er helemaal mee in m'n nopjes. Zodra 't af is laat ik 't aan jullie zien.
Vandaag lekker nog wat gefrut in de tuin en weer nieuwe plannen gemaakt voor als het afdak achter in de tuin klaar is. We gaan dan toch maar de tuin meteen opnieuw indelen. Nu is die klus niet megagroot omdat wij maar een postzegeltuintje hebben, maar toch.... Wel leuk hoor. Morgen eens gaan uitzetten met stokjes hoe het er dan uit komt te zien.

Ook vandaag via facebook een mooi bericht gelezen waar ik aan ga meedoen. 
In deze hectische tijd is het wel eens goed om een rustdag in te lassen. 
Wie weet, breng ik iemand van jullie nog op een idee.
Ik ben morgen dus even niet bereikbaar. Ben benieuwd of het volhoudt.
(Ik moet wel eerlijk vertellen dat ik net snel alle blogs heb gelezen die ik volg, hihi)

Fijn weekend nog!






12 opmerkingen:

  1. Met de brander heb je een heel mooi resultaat bereikt. Dat is het fijne van de kringloop: mocht het op de een of andere manier toch niet lukken, dan ben je er ook niet zoveel geld mee kwijt.

    Vervelend dat het met de gezondheid niet zo loopt. Gelukkig zoek je je afleiding wel in leuke dingen, zoals de tuin.

    En een tablet vrije dag...haha...het idee is op zich heel goed, maar zelfs op vakantie heb ik afkickverschijnselen. Ik vind het bloggen gewoon te leuk!!

    Nog een fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst succes met je gezondheid, zo vervelend als het niet gaat zoals je wilt. Je hebt je spulletjes een mooie metamorfose gegeven, vooral de kandelaar vind ik erg leuk. Ben benieuwd of je het volhoudt vandaag, ik wens je toch een fijne zondag en een goed begin van de week. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk wordt je snel beter ….want ziek zijn is helemaal niet zo leuk… heb je goed gescoord
    in de kringwinkel, héél mooi, ik neem ook vaak dingen mee waarvan ik eigenlijk niet weet wat
    ik er moet of mee ga aanvangen, ik vind het zelfs best mooi staan zoals nu bij jouw…ze zijn
    trouwens hééél prachtig geworden ….je kan die kleine potjes ook met iets opvullen en hoog
    een waxinelichtje inzetten …
    fijne zondag nog
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dag niet mn smartphone of laptop gebruiken? Oef, ik denk niet dat ik dat zou volhouden.
    Leuk he een om spulletjes van de kringloop op te pimpen!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo spulletjes te pimpen....
    Ik kan gerust zonder....vooral als het lekker weer is....
    In de zomer heb ik 6 weken geen stroom op de boot en mis het totaal niet......6 weken echt onthaasten ;-)
    Beterschap trouwens...hopelijk zit je gauw beter in je vel....
    Fijne zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je het lekker rustig vind is het geen gek idee om een dag vrij van digitale toestanden te plannen, maar eerlijk gezegd zou ik er niet blij van worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie potjes, vooral nadat je ze bewerkt had.
    Ik heb twee dagen geen blogs gelezen, heerlijk rustig en andere dingen doen, het werkt echt:)

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi opgeknapt zeg. Hier komt het weleens voor dat ik de laptop een dag niet kan gebruiken, dan hebben de kids hem nodig voor schoolwerk etc. Nu heb ik sinds kort een smartphone maar ben nog niet verslaafd hihi. Dus ik denk dat ik wel een dagje zonder kan.

    Lieve groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje gewoon een hele dag geen laptop of mobiel ... ben helemaal niet verslaafd, denk ik dan toch want een dag offline lijkt me stiekem toch best lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog...kom via via hier binnen wandelen...ik ga je volgen hoor.
    Een dag zonder mijn Ipad, zou ik niet meer kunnen....denk ik.
    Fijne Dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk gedaan die potjes! en een dag zonder tablet of iphone.......kan wel hoor, maar kvind het zo saai...;-))

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanny,
    eindelijk lukt het me om me als volger aan te melden na een goede tip! Ben gelijk op iedereens blog gaan neuzen natuurlijk, je hebt een mooie sfeervolle blog! Wat mooi zijn de kandelaars geworden, ik moet nog een hoop tips uitproberen volgens mij ...;) Een hele fijne dag! Liefs Nathalie, thuis bij Huis & Haard

    BeantwoordenVerwijderen