dinsdag 21 januari 2014

zomaar wat plaatjes

Vandaag heerlijk een dagje vrij geweest.
Nadat ik vanmorgen door de regen naar de winkel was gefietst heb ik de middag, na natuurlijk nog wat kleine klusjes, heerlijk in mijn stoeltje doorgebracht.,
Het was triestig weer dus wat doe je dan: je doet de kaarsjes aan en pakt een tijdschrift en een kop koffie.
Natuurlijk kan ik het niet laten om dan toch weer wat te gaan schuiven en fotograferen.
De plaatjes wil ik jullie niet onthouden.
O ja, als ik het blog bekijk staan er altijd witte randen om mijn foto's. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan uitschakelen?






Ik wens jullie nog een hele sfeervolle avond!
Groetjes,
Sanny


10 opmerkingen:

  1. Sfeervolle plaatjes, Sanny! Het moet toch ergens bij je instellingen of bij de opties bij een nieuwe post zijn aangegeven dat je een wit kader om je foto wil. Ik weet zelf niet hoe het precies zit, maar misschien kun je nog eens alle mogelijkheden en opties op je blog doorlopen? Of staan ze zo in Picasa ingesteld? Ik denk even hardop, maar het kan goed zijn dat ik er helemaal naast zit hoor ;-).

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gezellige sfeerplaatje Sanny.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het wel vaker bij anderen zo'n wit of zwart kader om de foto's heen, geen idee hoe ze dat doen, laat staan dat ik weet hoe je het weg kunt halen.
    Ik vind het helemaal niet storend hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanny, even helpen,heb ook mijn randen veranderd naar zwart, je gaat naar ONTWERP, normaal rechtsboven, in kolom kies je voor SJABLOON en daar de optie AANPASSEN ,je gaat naar beneden in kolom en kiest voor GEAVANCEERD….vervolgens AFBEELDINGEN…en dan voor RANDKLEUR…..succes !!!!!
    ene… wat een prachtige sfeerplaatjes laat je ons weer zien ….
    fijne dag nog
    lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, neen mijn mailadres nog niet vermeld op het blog, blij dat ik je kunnen helpen heb
    en dat je het gevonden hebt… ik had ook witte randen rond de foto's en vond dat ook niet zo
    mooi, en maar zoeken…. haha….
    fijne dag nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sfeerplaatjes!

    Lieve groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag ook zo'n dag van al vroeg de kaarsjes aan....
    Prachtige foto's Sanny....
    En zie dat het probleem al opgelost is ;-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen