vrijdag 24 januari 2014

Nieuwe afbeelding bij profiel

Ik had vandaag enkele opmerkingen geplaatst bij medeblogster en toen ontdekte ik ineens dat de afbeelding die bij mijn naam staat er maar raar uitzag. Het was een soort van fairy maar het hoofd zag je niet. Was me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen.
Nu dus ook maar een woonafbeelding gekozen. Dekt de lading van mijn blog beter vind ik.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Geniet ervan!
Hier nu een heeeeeerlijk kopje koffie met een stroopwafel.

6 opmerkingen:

  1. Hmmm...zo'n stroopwafel lijkt mij heerlijk, maar dan met een kop thee :-). Mij was niets vreemds opgevallen, blijkbaar viel het niet heel erg in het oog. Maar deze is leuk, helemaal goed dus.

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nieuw plaatje heb je voor je profiel gekozen. Kan me voorstellen dat dit de lading beter dekt hihi. En hopelijk heb je genoten van je stroopwafel, maar dat zal vast wel!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ja dat klopt, ik zie bij jou altijd een paarse jurk, hij springt er wel altijd uit als profielfoto hihi ;-)
    Maar ik denk ook dat deze foto beter is hoor, als profielfoto.
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist niet meer direct wat jouw profielfoto was, maar zoals Monica het omschrijft kan ik het mij
    terug voor ogen brengen…. wel was niet mis…maar deze past beter bij het woonblog….
    hm lekker die stroopwafels……
    Fijn weekend
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even wennen aan je nieuwe profielfoto maar deze is gaaf....
    Hmmm stroopwafels.....lekker.....
    Kopje koffie lust ik niet maar een kop thee erbij......hmmmm
    Fijn weekend Sanny...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto heb je uitgekozen, dan weet ik wie er langs komt:)
    Ga lekker genieten van je weekend, even tijd om lekker uit te rusten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen