vrijdag 17 mei 2013

Nieuw kastje

Na in enkele meubelzaken te hebben rondgeneusd en Marktplaats te hebben bekeken zijn we vandaag geslaagd voor een nieuw televisiekastje.
 
 


Het is een klein smal kastje geworden van onbehandeld teak.We zijn er heel blij mee. Maar nu komt het volgende (luxe) probleem: hoe ga ik al mijn rommel van dat grote tv- kastje in dit kleine kastje krijgen? Dat zal wel niet lukken dus ga ik morgen maar eens op m'n gemak dit kastje en een andere grote kast uitmesten om wat ruimte te creëeren.
Helaas heeft men via MP nog niet veel geboden op mijn oude grenen kastje.
Iemand hier nog geïnteresseerd????


1 opmerking:

  1. Prachtig kastje. Ik heb hetzelfde probleem. Wij hebben een megagrote antieke kast in de kamer en ik wil nu weleens wat anders. Heb al een andere kast, veel kleiner. Nu moet alles over, hoe doen we dat???

    BeantwoordenVerwijderen