zaterdag 5 oktober 2013

mandala en tegellijm

De afgelopen weken via mijn vriendin kennis gemaakt met mandala tekenen. Heerlijk intuitief iets ontwerpen om het daarna in te kleuren. Een heerlijke bezigheid.
Zie hier enkele  van mijn allereerste creaties:
keelchakra
 
wachtwoordkaart

wachtwoordkaart
 
En vanmiddag ben ik met tegellijm aan de slag gegaan. Het pak stond al enkele weken op me te wachten maar het kwam er steeds niet van. Gisteren heb ik een schaaltje gekocht en ook had ik nog een glazen fles staan. En op goed geluk ben ik vanmiddag gaan smeren. Ik zal er nog een tweede laagje overheen moeten zetten en dan misschien nog iets opschuren en bijwerken.
Het resultaat tot nu toe:

Gisteren tijdens het wandelen met de honden in het park wat takken gevonden met van die mooie mosjes erop. Die heb ik in de stenen melkkan gezet waar ik ook de artisjokken in heb gezet. Mooie combi zo samen. Ook even snel een paar kiekjes van gemaakt.
 

 

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Liefs, Sanny

 
 

1 opmerking:

  1. Hoi Sanny,

    Ik zie dat je volger bent geworden op mijn blog, leuk! Jij bent ook al druk in de weer met de tegellijm zie ik. Gaat goed komen hoor! Het is alleen wat lastiger met een gladde ondergrond want dan hecht het minder goed. Maar een beetje opruwen doet wonderen. Ben benieuwd naar het eindplaatje!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen