dinsdag 17 september 2013

Wonen Landelijke Stijl

Helaas vanwege mijn drukke revalidatie programma weinig tijd om te bloggen.
Toen ik vanmorgen in de supermarkt liep zag ik tot mijn blijde verassing dat er een nieuwe editie van  mijn favoriete tijdschrift Wonen Landelijke Stijl in het schap lag. Meteen gekocht natuurlijk.
En toen stond er ook nog een 13 pagina's lange reportage in van het huis van Monica, die ik ook op haar blog volg. Helemaal leuk.
Nu lekker verder lezen. Genieten en nieuwe inspiratie opdoen.

Fijn weekend iedereen!
Sanny

PS deze post had eigenlijk vóór die van de herfstkrans moeten staan. Deze post stond per ongeluk op concept.
Helaas, ik kan het niet meer wijzigen. Inmiddels is het tijdschrift helemaal gespeld. Prachtige reportages!



1 opmerking:

  1. De reportage van Monica vond ik ook erg mooi, ik ben ook een fan van haar blog hoor! Ze schrijft altijd zo leuk en ze heeft al veel van ons blij gemaakt met haar goede ideeën.

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen