dinsdag 17 september 2013

Mooie herfstkrans

Tijdens het kijken op facebook kwam ik een post tegen van Rosita (Awesome living).
Zij had van allerlei mooie herfstmaterialen een prachtige krans gemaakt.
Dat maakte dat ik gisteren, gewapend met een snoeischaar en plastic zak, met de honden ging wandelen. Ik kwam terug met een plastic zak vol met bladeren, eikeltjes, besjes. Daarna nog wat hortensia's en takjes met vruchten van mijn Amberboom geknipt, en toen kon het geknutsel beginnen.
Anderhalf uur later was dit het resultaat:





Vandaag nog even bij de bloemist langs geweest om te kijken of er nu dadeltakken binnen waren. Helaas, nog steeds niet. Wel hele mooie artisjokken meegenomen. Deze staan nu prachtig naast de haard.


Gisteren ook nog even wat gespeeld met een fotobewerkingsprogramma op mijn telefoon. Best wel een grappig resultaat vind ik zelf:
 
Fijne avond allemaal!
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi sanny ik vind hem superrrr ...dat heb je mooi gemaakt zeg .... zo zie je maar hoe makelijk je dat kan doen en het niet veel hoeft kosten ik word gelijk even volger op je blog zodat ik je posten niet kan missen welkom in blogland zou ik zeggen wens je heel veel plezier .... lieve groet en tot de volgende keer Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit resultaat mag er zijn hoor, ik vind het erg mooi geworden!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen