maandag 17 juni 2013

ziekjes maar wel positief

Vannacht bijna niet geslapen. Ik bleef maar draaien doordat ik door de pijn niet meer wist hoe ik moest gaan liggen. Uiteindelijk 's morgens maar besloten om me op mijn werk ziek te melden.
Toen ik uiteindelijk uit m'n bed kwam moest ik nog onder de douche gaan staan omdat ik zo stijf was. Dat was me nog eens een begin van de dag.
Uiteindelijk in het middaguur maar wat boodschapjes gedaan, maar m'n lijf deed nog steeds zo zeer dat ik besloot om mij voor de komende dagen op het werk toch ook maar ziek te melden.
Tja, zo gaat dat he, met fibromyalgie. Zo gaat het weer even goed, en zo gaat het dus weer helemaal niet!!! Tja, de ellendige tijd die we nu aan het afsluiten zijn zal daar misschien ook wel in meespelen.
Nu dus maar even rustig aan. Ik weet dat het daarna wel weer beter gaat met m'n lijf.
Bij het boodschappen doen mezelf toen maar getracteerd op een mooi tijdschift:

En nu is het avond en zit ik heerlijk in mijn kleine paradijsje nog wat na te genieten met een heerlijk groot glas thee en het woontijdschrift. Lekker inspiratie opdoen. Kaarsjes aan.... Mooi man.
 
Zometeen ook nog even de kaars in de kandelaar aandoen die ik vorige week voor een prikkie van m'n buurvrouwtje mocht overnemen. Ik ben er blij mee!
 
En zo proberen we toch maar weer de posieve dingen te zien. Het komt wel goed met me.

Fijne avond nog allemaal!!

1 opmerking: