vrijdag 21 juni 2013

nieuwe laptop!

Ik ben helemaal blij. Na maandenlang getob met mijn oude laptop (kon niet meer zonder m constant aan de stroom te hebben en nu startte ie vaak niet eens meer op) heb ik vanavond een nieuwe laptop gekocht. Ik ben er  helemaal blij mee! Na heel veel getwijfel: wil ik een tablet, een laptop met touchscreen, een notebook of toch maar een gewone laptop, is het een gewone laptop geworden.
Weliswaar 1 met Windows 8. Maar verder geen poespas. Het is nog wel een heel gezoek hoe dat werkt met Windows 8 maar daar kom ik wel uit. Dat vind ik wel leuk. En die tablet die hadden we toch nog in huis, dat is soms wel fijn om even snel wat op internet op te zoeken.
Nu dus verder mijn laptop instellen en uitvogelen. De avond zal wel weer voorbij vliegen....
Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten